قیمت پمپ آب کشاورزی 4 اینچ خوب

قیمت پمپ آب کشاورزی 4 اینچ ارائه شده توسط این فروشگاه معتبر اقتصادی ترین قیمت بازار می باشد. برای خرید یک پمپ آب کشاورزی خوب همین حالا با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

آیا با پمپ های آب کشاورزی آشنایی دارید؟
آیا می دانید مناسب ترین قیمت خرید پمپ های آب کشاورزی را چگونه می توانید تهیه کنید؟
ما در ادامه به سوالات شما پیرامون خرید انواع پمپ آب پاسخ داده ایم، همچنین معتبرترین فروشگاه اینترنتی عرضه کننده پمپ آب کشاورزی را نیز به شما معرفی کرده ایم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

مشخصات پمپ آب کشاورزی 4 اینچ

پمپ های آب کشاورزی یکی از اصلی ترین و مهم ترین تجهیزات جهت پمپاژ آب از مخازن، منابع و چاه ها به مزارع و زمین های کشاورزی می باشند.
پمپ های کشاورزی به طور کلی یا به وسیله جریان برق و یا با استفاده از سوخت های گازوئیلی کار می کنند. این نوع پمپ ها تنها منبع تغذیه ای می باشند که قابلیت انتقال آب را دارند.
همان طور که می دانید چندین سال است که میزان بارش باران در کشور ما بسیار کم شده و عملا به حداقل خود رسیده است، در نتیجه استفاده از تجهیزاتی نظیر پمپ آب به جهت آبرسانی به زمین های کشاورزی بسیار واجب می باشد.
پمپ های آب کشاورزی بر اساس کارکرد و توان موتور دارای تنوع و نمونه های متعددی می باشند. پمپ آب کشاورزی 4 اینچ به عنوان کاربردی ترین و بهترین پمپ آب کشاورزی شناخته می شود.
از مهم ترین مشخصات پمپ آب کشاورزی 4 اینچی به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • قابلیت انتقال آب های سطحی، استخر و کانال های کوچک را دارد.
  • دارای استانداردهای بین المللی است.
  • قابلیت این را دارد که آب را از عمق حداکثر 8 متری مکش کند.
  • قدرت آبدهی 1600 لیتر در دقیقه را دارد.
  • قطر ورودی و خروجی آن حدود 100 میلی متر می باشد.

قیمت پمپ آب کشاورزی 4 اینچ

لیست قیمت پمپ آب کشاورزی 4 اینچ در بازار

پمپ آب و یا موتور پمپ به عنوان یکی از مهم ترین ابزارآلات مورد استفاده در زمین های زراعی و کشاورزی به شمار می رود. این نوع پمپ ها با دارا بودن نمونه های مختلف قابلیت این را دارند که طیف وسیعی از خریداران را از آن خود سازند.
قیمت پمپ آب کشاورزی 4 اینچ در بازار ایران بنا به برند تولیدی و فروشگاه عرضه کننده آن می تواند بسیار متفاوت باشد.
در فروشگاه های موجود در بازار که ماشین آلات کشاورزی و صنعتی را می فروشند، افراد سودجو به فروش دستگاه های نامرغوب اقدام می نمایند و به همین دلیل پیدا کردن دستگاه با کیفیت و مرغوب بسیار دشوار خواهد بود.
به همین دلیل بهترین راه خرید پمپ چاه کشاورزی از یک فروشگاه عرضه کننده شناخته شده در کشور می باشد که دستگاه را نه تنها باکیفیت عالی بلکه با قیمت مقرون به صرفه ای به بازار ارائه دهد.

مرکز فروش انواع پمپ آب کشاورزی خوب

این فروشگاه به عنوان شناخته شده ترین مرکز فروش پمپ چاه کشاورزی شناخته شده است که پمپ های آب باکیفیت درجه یک را ارائه می دهد.
شایان ذکر است که تمامی انواع پمپ آب ارائه شده توسط این مجموعه از قیمت بسیار مناسب و به صرفه ای برخوردار می باشند و به صورت بدون واسطه به فروش می رسند.
همین حالا بدون درنگ از طریق این فروشگاه اقتصادی ترین قیمت پمپ آب کشاورزی 4 اینچ را سفارش دهید و در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما